Ook bij ons rinkelt de telefoon veel. Niet alleen met telefoontjes van klanten van onze opdrachtgevers, maar ook met aanvragen voor ondersteuning. De krapte op de arbeidsmarkt zorgt voor flinke uitdagingen van menig mkb-er, Vereniging of Stichting. Er zijn meer taken dan uren in een dag. Onze klanten worden overspoeld door de dagelijkse stroom van telefoontjes, e-mails, agendabeheer en backoffice taken. Je herkent dit vast wel. Tijd om te besteden aan de ontwikkeling van jouw bedrijf of vereniging wordt opgeslokt door de dagelijkse taken.
Wij draaien voor deze taken onze hand niet om! Met onze expertise in telefoonverkeer, agendabeheer en e-mailbeantwoording, nemen we die taken op ons, zodat jij je kunt concentreren op wat echt belangrijk is: het laten groeien van je bedrijf of vereniging en het bedienen van je klanten.
Van het managen van jouw mailbox, het nabellen van jouw openstaande debiteuren, het voeren van jouw financiële administratie tot het ontzorgen bij de organisatie van een event, we staan altijd klaar om je te ondersteunen bij elke stap. Want voor ons is het niet alleen maar regelwerk, het gaat ons om het creëren van rust, zodat jij kunt doen waar je goed in bent, in de wetenschap dat al het regelwerk vanzelf tiptop in orde is. 💼✨En omdat we een goed op elkaar ingespeeld team zijn, kunnen we gewoon met jouw bedrijf of organisatie meegroeien. 💪📈
Vind je het tijd om ook jouw regelwerk zorgeloos en tiptop te laten verzorgen? Ons team is weer uitgebreid, en we hebben op dit moment nog ruimte dus wacht niet te lang en neem contact met ons op!