Ik spreek regelmatig ondernemers die worstelen met hun nieuwsbrieven. Het zijn projecten die maar blijven hangen als ‘klusje voor een stille dag’. Daardoor zit er geen continuïteit in. Het mooist werd dat verteld door Marieke, eigenaar van een succesvol recruitmentbureau. Ze is veel onderweg, spreekt met klanten en rolt haar projecten uit. “Ik doe zóveel ideeën op en heb zóveel waardevolle tips die ik zou willen delen met mijn klanten. Maar hoe doe ik dat?” vroeg ze mij.
Vaak blijft het bij een wensenlijstje of ‘projectje voor een rustige dag’. Maar op die ene rustige dag heb je wel weer andere projecten. Of je hebt het geprobeerd, maar dan blijkt het opzetten en inrichten van een goed verzorgde nieuwsbrief toch veel meer werk dan je gedacht had. Bedenk eens wat het je oplevert als wij deze klus van je overnemen. Zoals bij Marieke, die ons na de eerste nieuwsbrief belde en vertelde dat ze zó blij was dat haar tips eindelijk bij haar klanten belandden zonder dat het haar zeeën van tijd kostte. Haar klanten waren verrast door de nuttige tips die ze gaf. En omdat het tiptop verzorgd was vond men het prettig lezen.
En dát was precies het doel dat wij voor ogen hadden. Hik jij ook aan tegen de rompslomp van nieuwsbrieven of e-mailings? Laat het dan aan de dames van SBB over. Wij zorgen ervoor dat je nieuwsbrief tip top verzorgd in de mailbox van je relaties belandt. En dat niet alleen, we kunnen je teksten ook laten schrijven of redigeren door een betrouwbare copywriter.