Als u in het bestuur zit van een beroeps-of branchevereniging of stichting, krijgt u te maken met allerlei regelzaken, zoals het secretariaat en de ledenadministratie. Tijdrovende taken, die u er niet zomaar ‘even’ bij doet.
Als wij deze taken van u overnemen, is uw ledenadministratie vlot en tip top in orde.
We voeren voor u het complete secretariaat, notuleren vergaderingen, sturen de stukken rond en organiseren ledenbijeenkomsten. We verzorgen online vergaderingen en organiseren evenementen. Daarnaast is ook de financiële administratie van uw vereniging of stichting altijd tiptop op orde met SBB. Dat geeft rust en u kunt focussen op de bestuurstaken.
Deze taken nemen wij vlot van u over
- ledenadministratie
- financiële administratie
- vergaderingen notuleren
- mailingen
- jaarvergadering en congressen organiseren
- uitnodigingen en stukken versturen
- aanmeldingen bijhouden
- hosten van online vergaderingen
BEL 035 – 694 68 69 en wij brengen uw regelwerk tip top in orde!
vergaderingen zorgeloos en goed georganiseerd
professioneel secretariaat zonder overheadkosten
ledenadministratie op orde
continuïteit verzekerd
AVG-proof
Secretariaat op afroep
U bent een beroeps- of branchevereniging waar leden iets van verwachten. Met het SecretariaatsBuro pakt u al het regelwerk professioneel aan, zonder de overheadkosten van een eigen secretariaat. Probeer het eens uit en ervaar de rust die u krijgt.
Ook voor het notuleren van een congres of vergadering draaien wij ons hand niet om. Nog voordat u bijgekomen bent van alle hectiek, zijn uw notulen al helemaal uitgewerkt.
Referenties
Referenties
Almere
Transistorstraat 71 M, 1322 CK Almere
Postbus 22142, 1302 CC Almere
E-mail sbb@sbb.nl
Telefoon 035 - 694 68 69
Kvk 32063627
Privacystatement